כפי שבכל שוק בו שיווק ומכירה של מוצר בשוק, אנו בתור לקוחות נחשפים לטווח יחסית רחב של מחירים ועימם המלצות רבות ופרמטרים רבים שיש לשקול, כל זאת למול הסכום המירבי שאנו רוצים להשקיע במוצר, כך גם הדבר בבואנו לרכוש אופניים חשמליות. נתוודע שגם כאן קיימים פרמטרים כאלו ואחרים שיש לקחת בחשבון כשמוכרים לנו אופניים אלו.
בשוק כיום רוב דגמי האופניים החשמליות למכירה הם סביב מחיר של 4,000 – 4,400 ₪. למול מחירים אלו שכוללים את הדגמים הבסיסיים והנמכרים יותר בשוק האופניים החשמליות קיימים כמובן דגמים נוספים יקרים יותר למכירה. לרוב האופניים החשמליות היקרות יותר תהה סוללה עמידה יותר שערכה מעלה את מחיר האופניים. בנוסף למספר אבזורים נוספים מחירים של אופניים אלו יכולים להגיע לסכומים של עד 7,500 ₪.
בעת שנגיעה לרכוש אופניים חשמליות מה שיאפיין את המחיר האופטימלי עבורינו הוא הצרכים שנרצה להגדיר מהשימוש באופניים. נסיעה קצרה ויומית של 5-10 ק"מ לאלו, למשל, שנעזרים באופניים חשמליות מתקפלות בנסיעה לרכבת, רצוי שיכוונו עצמם לזוג אופניים פשוט אשר מסוגל לעמוד ביתר קלות בעומסי נסיעה כאלו.
ישנם מקרים בהם יש לקחת בחשבון את משקל הרוכב ביחס לק"מ שהוא נוסע מידי יום. אנשים עם משקל רב יותר ירצו לרכוש אופניים עם גוף חזק יותר מחומרים עמידים ומהימנים יותר, מה שעלול לעלות מעט את מחירם, אך להבטיח מוצר שיהיה מסוגל להתמודד עם משקל רב יותר.
הבט חשוב נוסף מדבר על אופניים חשמליות שלא מתקפלות. יש כמובן לבדוק בעת הרכישה שמדובר בכאלו שיוצרו מבעוד מועד כאופניים חשמליות ולא עברו איזושהי הכלאה או אלתור מאופניים רגילות לכאלו חשמליות. לאלו הרוצים אם כך במחיר נמוך יותר ומוכנים לוותר על עניין הקיפול ויש להם מקום לאחסן או לקשור את האופניי מחוץ לדירתם כדאי הוא לחשוב כמובן על אופניים חשמליות ללא אפשרות הקיפול.
יש כמובן הבטים נוספים שיש לקחת בחשבון בזמן שאנו רוכשים אופניים חשמליות. בעת הרכישה תיחשפו כמובן לאלמנטים נוספים שמוצעים בחנויות. חלקם יתכן ותצטרכו למול הצרכים הידועים לכם וחלקם כמובן מיותרים עבורכם ורכישה שלהם תהה מיותרת. לכן, חשוב לפני שנצא לרכוש זוג אופניים חשמליות לבחון את הצרכים שלנו למול הסכום שהקצבנו לנו וכמובן לקרוא ולהתייעץ במקומות בהם יוכלו לתת לכם תשובות מקצועיות אודות אופניים חשמליות.